Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic – Mgr. Barbora Petrová, Ph.D.
Mgr. Barbora Petrová, Ph.D.
Disertační práce
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá oblastí politické komunikace a politických public relations v českých politických stranách. Cílem je lépe porozumět změnám, které se odehrávají ve způsobu jakým strany komunikují s médii a s voliči. Výzkum je plánován jako deskriptivní vícepřípadová studie v rámci kvalitativního přístupu. Zjišťuje zejména úroveň profesionalizace komunikace politických stran. Pro tento účel výzkum replikuje …víceAbstract:
The thesis investigates the field of the political communication and the parties’ public relations in the Czech Republic. The aim of the study is to better understand new trends in the way the Czech parties and politicians approach voters and media. Therefore, the research, which is designed as a descriptive multi-case study in the scope of qualitative research, examines the level of professionalization …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qqbtc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
- Oponent: prof. JUDr. PhDr. Miroslav Mareš, Ph.D., PhDr. Denisa Kasl Kollmannová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíDoktorský studijní program / obor:
Politologie (čtyřleté) / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a politické strany
David Janda -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public relations a politika na příkladě politických stran v Liberci
Jana MARTINYOVÁ -
Rozvíjející se fenomén profesionálního politického poradenství a public relations
Radim Kašpar -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová