Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace – Bc. Renata Dvořáková
Bc. Renata Dvořáková
Bakalářská práce
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace
Development and present of internet marketing communication tools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá internetovými marketingovými nástroji v rámci marketingového komunikačního mixu, kdy se snažím ukázat specifika tohoto prostředku realizace. Praktickou částí je případová studie uskutečněné bannerové kampaně obchodu Kasa.cz na službách Seznam.cz, která prezentuje reálné aspekty nákupního modelu „cost per click“. Cílem je ověření efektivity bannerové reklamy a srovnání výhod …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with internet marketing tools within the marketing communication mix, where it is trying to point out the specifics of these particular means of realisation. Case study of the e-shop Kasa.cz realized banner campaign on servers from the Seznam.cz portfolio, showing real aspects of the CPC („cost-per-click“) buying model, represents the practical part of this work. The key aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nbg6r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová