Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití – Josef Korotvička
Josef Korotvička
Bachelor's thesis
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Marketing and media communication in food retail and it´s effective application
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou a mediální komunikaci v potravinářském retailovém prostředí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu využívané v českém potravinářském retailu jako jsou letáky a katalogy, televizní reklama, věrnostní programy nebo internetová reklama a jakým způsobem jsou využívány českými retailery. Analytická část rozebírá konkrétní kampaň …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on marketing and media communication in the food retail environment. The theoretical part describes individual communication mix tools used in Czech food retail, such as leaflets and catalogues, television advertising, loyalty programs or internet advertising, and how they are used by Czech retailers. The analytical part then analyzes the specific campaign of the leading …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Jiří Smetana, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOROTVIČKA, Josef. \textit{Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Available from: https://theses.cz/id/4a0y2e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová