Obsahová strategie značky na sociálních sítích – Bc. Veronika Kubálková
Bc. Veronika Kubálková
Bachelor's thesis
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Brand content strategy on social networks
Abstract:
Cílem bakalářské práce je uskutečnit a vyhodnotit zvolenou obsahovou strategii dané značky na sociálních sítích. V teoretické části se bude pozornost věnována teorii obsahové strategii, marketingové komunikaci, online marketingu, komunikačního mixu, dále sociálním mediím a sítím. Praktická část bude zaměřena na strategii komunikace, bude určen typ obsahu a jak efektivně komunikovat na sociálních sítích …moreAbstract:
The bachelor's thesis aims to implement and evaluate the chosen content strategy of the brand on social networks. The theoretical part will pay attention to the theory of content strategy, marketing communication, online marketing, communication mix, as well as social media and networks. The practical part will focus on the communication strategy, the type of content, and how to communicate effectively …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/poihh/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Kvíčala
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÁLKOVÁ, Veronika. \textit{Obsahová strategie značky na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4a3x5f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková