Modelové řešení tematického okruhu RVP ZV Evropa a svět nás zajímá na příkladu Zlínského a Trenčínského kraje – Bc. Michal TRÁVNÍČEK
Bc. Michal TRÁVNÍČEK
Bakalářská práce
Modelové řešení tematického okruhu RVP ZV Evropa a svět nás zajímá na příkladu Zlínského a Trenčínského kraje
The Model solution of a thematic field Framework Educational Programe: Europa and World as our interest for example Zlín region and Trenčín region.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá modely výuky tématického okruhu Evropa a svět nás zajímá na příkladu Zlínského a Trenčínského kraje na základních školách. Okruh Evropa a svět nás zajímá je obsažen v průřezovém tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, které je součástí Rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělání. Teoretická část práce se zabývá významem a problematikou průřezových …víceAbstract:
The thesis deals with educational models of the topic: Europa and world as our interest for example Zlín region and Trenčín region at basic schools. That topic Europa and world as our interest is included in an interdisciplinary subject Education to thinking in European and global context according to the Framework Education Programme for Basic Education. In the first part of my work I deal with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Zveřejnit od: 15. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PaedDr. Jaroslav Vencálek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRÁVNÍČEK, Michal. \textit{Modelové řešení tematického okruhu RVP ZV Evropa a svět nás zajímá na příkladu Zlínského a Trenčínského kraje}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Přírodovědecká fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/4alt96/.
Jak správně citovat práci
TRÁVNÍČEK, Michal. Modelové řešení tematického okruhu RVP ZV Evropa a svět nás zajímá na příkladu Zlínského a Trenčínského kraje. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geografie - Historie (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Doprovodné programy pro krátkodobé výstavy Památníku písemnictví na Moravě zaměřené na děti předškolního věku a školní skupiny
Jana Poláková -
Inkluzivní přístup k žákovi s mentálním postižením na I. stupni základní školy kraj Vysočina
Věra Leitgebová -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Analýza workshopů Slyšet jinak jako 6. klíčové aktivity projektu Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj
Jana ŠIMÁKOVÁ -
Bezpečnostní audit vybrané základní školy v Jihomoravském kraji
Monika Školařová