Ing. Tadeáš Havlíček

Bachelor's thesis

Marketingová strategie AAA AUTO na trzích CZ a CEE

Marketing strategy of AAA AUTO in CZ and CEE markets
Abstract:
Rozhodl jsem se bakalářskou práci pojmout jakou analýzu marketingové komunikace a jejích zvlášností a odlišností na trzích střední a východní Evropy, což popisuji v praktické části. V části teoretické se věnuji globálnímu marketingu obecně a také se zabývám otázkou, proč mají v dnešní době firmy potřebu se stávat mezinárodními. Pokusil jsem se charakterizovat jednoduše rozdíl mezi marketingem a prodejem …more
Abstract:
I have decided to hold my bachelor thesis as an analysis of marketing communication and its specialties and differences on the markets of Central and Eastern Europe. I describe this in the practical part while in the theoretical section I focus on the global marketing in general as well as ask a question: “Why do companies have the need to become international.” I have tried to simply distinguish differences …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní