Marketingová strategie AAA AUTO na trzích CZ a CEE – Ing. Tadeáš Havlíček
Ing. Tadeáš Havlíček
Bachelor's thesis
Marketingová strategie AAA AUTO na trzích CZ a CEE
Marketing strategy of AAA AUTO in CZ and CEE markets
Abstract:
Rozhodl jsem se bakalářskou práci pojmout jakou analýzu marketingové komunikace a jejích zvlášností a odlišností na trzích střední a východní Evropy, což popisuji v praktické části. V části teoretické se věnuji globálnímu marketingu obecně a také se zabývám otázkou, proč mají v dnešní době firmy potřebu se stávat mezinárodními. Pokusil jsem se charakterizovat jednoduše rozdíl mezi marketingem a prodejem …moreAbstract:
I have decided to hold my bachelor thesis as an analysis of marketing communication and its specialties and differences on the markets of Central and Eastern Europe. I describe this in the practical part while in the theoretical section I focus on the global marketing in general as well as ask a question: “Why do companies have the need to become international.” I have tried to simply distinguish differences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a80jd/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Implementace globální marketingové strategie vzdělávací společnosti na lokální trh
Lucie Havlíčková -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Filip Kratěna -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo