Kryštof Blažek

Bakalářská práce

Možnosti využití marketingových nástrojů v rámci neziskové organizace

Possibilities of using marketing tools within a non-profit organization
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových nástrojů využívaných neziskovou organizací Junák – český skaut, středisko Boskovice z.s., oddílu Nibowaka. Práce si klade za cíl identifikovat a vyhodnotit, jakým způsobem zvolená nezisková organizace využívá marketingových nástrojů k dosažení marketingových cílů. Práce je rozdělena na teoretickou část a vlastní práci. Teoretická část poskytuje …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing tools used by the non-profit organization Junák - Czech Scout, Boskovice Centre z.s., Nibowaka troop. The thesis aims to identify and evaluate how the selected non-profit organization uses marketing tools to achieve marketing objectives. The thesis is divided into theoretical part and the actual work. The theoretical part provides an overview …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2025
  • Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Oponent: Barbora Daňková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií