Možnosti využití marketingových nástrojů v rámci neziskové organizace – Kryštof Blažek
Kryštof Blažek
Bakalářská práce
Možnosti využití marketingových nástrojů v rámci neziskové organizace
Possibilities of using marketing tools within a non-profit organization
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových nástrojů využívaných neziskovou organizací Junák – český skaut, středisko Boskovice z.s., oddílu Nibowaka. Práce si klade za cíl identifikovat a vyhodnotit, jakým způsobem zvolená nezisková organizace využívá marketingových nástrojů k dosažení marketingových cílů. Práce je rozdělena na teoretickou část a vlastní práci. Teoretická část poskytuje …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing tools used by the non-profit organization Junák - Czech Scout, Boskovice Centre z.s., Nibowaka troop. The thesis aims to identify and evaluate how the selected non-profit organization uses marketing tools to achieve marketing objectives. The thesis is divided into theoretical part and the actual work. The theoretical part provides an overview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2025
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Barbora Daňková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAŽEK, Kryštof. \textit{Možnosti využití marketingových nástrojů v~rámci neziskové organizace}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4b3l1w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová