Skrytá reklama a product placement v českých mediích – Šárka Růžičková
Šárka Růžičková
Bakalářská práce
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Skrytá reklama a product placement v českých mediích.
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje skryté reklamě a hlavně product palcementu. Práce nás seznámí s pojmy skrytá reklama a product placement a jejich umístění v marketingové komunikaci. Teoretická část se zaměřuje na definice pojmů reklama, skrytá reklama, product placement a na právní předpisy. Práce se zabývá, analýzou a dopadem legalizace product placement v českých mediích po přijetí směrnice EP a …víceAbstract:
This bachelor work pursues the hidden advertisment and mainly Product Placement. The work will make us acquainted with terms of hidden advertisment, product placement and it's positioning in the marketing communication. Theoretical part targets on definition of terminology like advertisement, hiden advertisement, product placement and legal regulations. The work deal with the analyses, the impact of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32251
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
Barbora Krakešová -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech
Anastasiya Khovanska -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ -
Product placement a jeho využití ve scénickém umění
Markéta Randáková