Šárka Růžičková

Bakalářská práce

Skrytá reklama a product placement v českých mediích

Skrytá reklama a product placement v českých mediích.
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje skryté reklamě a hlavně product palcementu. Práce nás seznámí s pojmy skrytá reklama a product placement a jejich umístění v marketingové komunikaci. Teoretická část se zaměřuje na definice pojmů reklama, skrytá reklama, product placement a na právní předpisy. Práce se zabývá, analýzou a dopadem legalizace product placement v českých mediích po přijetí směrnice EP a …více
Abstract:
This bachelor work pursues the hidden advertisment and mainly Product Placement. The work will make us acquainted with terms of hidden advertisment, product placement and it's positioning in the marketing communication. Theoretical part targets on definition of terminology like advertisement, hiden advertisement, product placement and legal regulations. The work deal with the analyses, the impact of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32251

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu