Novodobé metody marketingové komunikace – Pavla Dugasová
Pavla Dugasová
Bakalářská práce
Novodobé metody marketingové komunikace
The Modern Methods of Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje novodobé metody marketingové komunikace. V práci je charakterizována marketingová komunikace. Jsou v ní také postupně popisovány novodobé metody marketingové komunikace a ke každému trendu je uveden praktický příklad. Ve druhé části je detailněji popsán a charakterizován nejnovější marketingový trend Neuromarketing. V závěru práce jsou popsány formy komunikace v průmyslovém …víceAbstract:
The Bachelor thesis characterized the modern methods of marketing communication. In the thesis the marketing communication is characterized. There are also gradually described modern methods of the marketing communication and practical example is added to each trend. In the second part is described and characterized in detail the latest marketing trend Neuromarketing. At the end of my thesis are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87822
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Andrea Sikorová
- Oponent: Martin Koudela
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUGASOVÁ, Pavla. \textit{Novodobé metody marketingové komunikace}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/4byyi3/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek