Využití projektového vyučování při reedukaci u žáků se specifickými poruchami učení na málotřídní škole – Bc. Hana Toflová
Bc. Hana Toflová
Master's thesis
Využití projektového vyučování při reedukaci u žáků se specifickými poruchami učení na málotřídní škole
Useing project teaching for work with pupils with specific learning disability in small school
Anotácia:
Specifické poruchy učení patří mezi nejčastěji se vyskytující poruchy učení u dětí během školní docházky. Využitím vhodných metod, technik a pomůcek při reedukaci lze specifické poruchy učení minimalizovat. Součásti diplomové práce je část výzkumná. Cílem bylo využití projektového vyučování na malotřídní škole při reedukaci se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení. Výzkum prokázal, že projektové …viacAbstract:
Specific learning disabilities are the most freguent disorders in children throughout school attendance. They can be minimised by use of suitable methods, technigues and aids in special education. Another part of the diploma work is a research. It was aimed at the use of project work in special education of pupils with specific learning disabilities. The research has proved project work as an appropriate …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ivx9g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2008
- Vedúci: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOFLOVÁ, Hana. \textit{Využití projektového vyučování při reedukaci u žáků se specifickými poruchami učení na málotřídní škole}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/4chqot/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Hudební nástroj - projekt integrativního vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Markéta Veselá -
Projekt ke zřízení terénní odlehčovací služby v ORP Veselí nad Moravou
Marie Štípská -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching English to Students with Specific Learning Needs
Michaela Kubešová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Simona Jelínková -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová