Marketingová komunikace Tyre businessu v oblasti AfterSales – Jakub Šverma
Jakub Šverma
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Tyre businessu v oblasti AfterSales
Marketing communication of Tyre business in After Sales
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat situaci s marketingovou komunikací pneumatik a kompletních kol na volném trhu pomocí třech zástupců trhu, následně analyzovat a popsat marketingovou komunikaci Tyre businessu v oblasti After Sales ve společnosti ŠKODA AUTO a. s. a navrhnout vhodný způsob komunikace, který povede ke zvýšení povědomí a s ním spojenými prodeji.Teoretická část se věnuje vysvětlení …víceAbstract:
The aim of this thesis is to map the situation of marketing communication of tyres and complete wheels on the market through three representatives of the market, then analyze and describe the marketing communications Tyre business in the area of After Sales in the company SKODA AUTO a. s. and propose an appropriate method of communication, which will lead to increased awareness and associated with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iva Prokopová
- Oponent: Petr Picek, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva