Analýza úrovně marketingové komunikace firmy – Bc. Alena Zárubová
Bc. Alena Zárubová
Diplomová práce
Analýza úrovně marketingové komunikace firmy
Analysis of the Marketing Communication in Company
Anotace:
Klíčovým posláním každé firmy je na jedné straně zajištění uspokojení přání a potřeb zákazníků a na straně druhé splnění obchodních cílů firmy. Důležitým předpokladem k tomu, aby byla společnost na trhu konkurenceschopná, aby nabízela zákazníkům produkty a služby, které skutečně požadují a zároveň, aby mohla dosahovat svých obchodních cílů, je nutné, aby měla kvalitně a vhodně propracovanou marketingovou …víceAbstract:
It is the key mission of every company to meet the wishes and needs of its customers on one side and to achieve the business goals on the other side. It is an important prerequisite for the company to be competitive on the market and to offer products and services which the customers really want. At the same time, in order to reach the business goals, it is necessary for the company to have a high …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace marketingový mix produkt cena místo propagace integrovaná marketingová komunikace reklama podpora prodeje osobní prodej public relations přímý prodej. Marketing marketing communication marketing mix product cost place promotion integrated marketing communications advertising sales promotion personalselling direct mail.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bqhm5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov