Digitální kompetence učitelů ZŠ neaprobovaných pro ICT – Hana MEDKOVÁ
Hana MEDKOVÁ
Bakalářská práce
Digitální kompetence učitelů ZŠ neaprobovaných pro ICT
Digital competence of primary school teachers unspecialized in ICT
Anotace:
Bakalářská práce je empiricko-výzkumná. Je zaměřená na digitální kompetence učitelů základních škol, kteří současně nesplňují kvalifikační předpoklady pro výuku předmětů vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie. V moderní společnosti založené na informacích, znalostech a informačních technologiích je využívání prostředků informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání nezbytné …víceAbstract:
This bachelor thesis is of the empirical research type. It focuses on the digital competence of primary school teachers, who are not qualified to teach subjects of instruction in the ICT Educational area (Information and communications technology). Modern society is based on information, knowledge and IT. Hence, using the means of information and communications technologies in the educational process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: RNDr. Pavel Pešat, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEDKOVÁ, Hana. Digitální kompetence učitelů ZŠ neaprobovaných pro ICT. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociálně pedagogická asistence KS + 2 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová