Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení – Bc. Soňa ČEPLOVÁ
Bc. Soňa ČEPLOVÁ
Diplomová práce
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Advantages and disadvantages of genetic and analytical-synthetic methods of reading in children with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výhodami a nevýhodami genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou uvedeny kapitoly obsahující stěžejní témata - charakteristika žáků se specifickými poruchami učení, vzdělávání a legislativa žáků se specifickými poruchami učení, prvopočáteční čtení a psaní, které nás podrobně seznámí s danou problematikovu …víceAbstract:
The Thesis deals with the advantages and disadvantages of genetic and analytical-synthetic method of reading in the children with specific learning disorders. The theoretical part includes the chapters containing the main topics - characteristics of the pupils with specific learning disorders, education and legislation of the pupils with specific learning disorders, primary reading and writing, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČEPLOVÁ, Soňa. \textit{Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/4etiv0/.
Jak správně citovat práci
ČEPLOVÁ, Soňa. Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ -
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ -
Genetická metoda čtení a psaní, její aplikace v hodinách českého jazyka v prvním ročníku základní školy
Lenka Kazdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva