Vnímání certifikátů udržitelnosti českými spotřebiteli – Bc. Vasilii Ostin
Bc. Vasilii Ostin
Diplomová práce
Vnímání certifikátů udržitelnosti českými spotřebiteli
Perception of sustainability certificates by Czech consumers
Anotace:
Diplomová práce je věnovaná problematice udržitelnosti v retailu a primárně postojů českých spotřebitelů vůči udržitelným certifikátům. Zásadním cílem této práce byla analýza těchto postojů a faktory, aspekty, které ovlivňují nákup produktu s udržitelným certifikátem. Diplomová práce byla rozpracovaná v rámci Studentské Grantové Soutěže (SGS). Teoretická část byla primárně postavená na zjištěních z …víceAbstract:
The diploma thesis is devoted to the issue of sustainability in retail and primarily to the attitudes of Czech consumers towards sustainable certificates. The fundamental goal of this work was the analysis of these attitudes and factors, aspects that influence the purchase of a product with a sustainable certificate. The diploma thesis was elaborated within the Student Grant Competition (SGS). The …víceKlíčová slova
Udržitelnost Zákazník Spotřebitel Environmentální Certifikát Retail Postoj Chování Produkt
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Environmental sustainability reporting and practices of Publicly Traded Companies in Czech Republic
Katarína Suchoňová -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises
Alexander Salmen
Název
Vložil
Vloženo
Práva