Marketingová analýza hotelu The Grand Mark – Bc. Jan Huška, DiS.
Bc. Jan Huška, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová analýza hotelu The Grand Mark
Marketing Analysis of The Grand Mark Hotel
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou analýzou hotelu The Grand Mark. Zaobírá se charakterem marketingu služeb, podstatou služeb a jejich vlastnostmi, marketingovou analýzou, marketingovým prostředím hotelu, jeho silnými a slabými stránkami a marketingovým mixem. Na základě provedené marketingové situační analýzy hotelu The Grand Mark jsou vyhodnoceny slabá místa marketingového mixu a navržena doporučení …víceAbstract:
This work deals with the marketing analysis of The Grand Mark Hotel. It is engaged in the character of marketing services, the essence of services and their characteristics, marketing analysis, marketing environment of the hotel, its strenghts and weaknesses and marketing mix. On the basis of the marketing situational analysis of The Grand Mark Hotel, the weak spots of the marketing mix evaluated and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/w9z19/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Vladana Horáková, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUŠKA, Jan. \textit{Marketingová analýza hotelu The Grand Mark}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/4ew3td/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Bankovní marketing
Soňa Bartáková -
Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci konceptu Průmyslu 4.0 v České republice
Martin Tuček -
Financial Report Analysis for a Hotel Business in Nigeria. Case Study: Ikeja Hotel PLC.
Emmanuel Nnabuife Okocha -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko