Formulace marketingové strategie – Dmitrii Ognevskii
Dmitrii Ognevskii
Bachelor's thesis
Formulace marketingové strategie
Marketing Strategy Formulation
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je problematika formulace marketingové strategie. Cílem je navrhnout marketingovou strategii pro zlepšení konkurenceschopnosti společnosti Yandex. Teoretická část popisuje proces marketingového řízení a jednotlivé fáze strategického marketingu. Praktická část je zaměřena na zkoumaní současného stavu společnosti, analýzu postavení firmy na trhu a návrh marketingové strategie …viacAbstract:
The theme of my bachelor's thesis is the issue of marketing strategy formulation. The goal is to suggest the marketing strategy for Yandex company to improve its competitive ability. The theoretical part describes the process of marketing management and particular stages of strategic management. The practical part is devoted to research of the current state of the company, analysis of its position …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zukdl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová