Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě – Kristián Mockovčiak
Kristián Mockovčiak
Bachelor's thesis
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
The Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes in Selected Company
Anotácia:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou sociálnych sietí a ich možného využitia pre marketingové účely vo vybranej firme. Štruktúra bakalárskej práce je rozdelená do teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť je zameraná na sociálne siete, ich vývoj, používateľov a marketingové nástroje pre jednotlivé sociálne siete. V praktickej časti práce sú potom tieto poznatky uplatnené pri analýze aktuálneho …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with analysis of social networks and its use for marketing purposes in selected company. Structure of bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is focused on social networks, its development, users and marketing tools for the individual social networks. Practical part contains information about the selected company, history, goals and then …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zverejniť od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOCKOVČIAK, Kristián. \textit{Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/4f9kkt/.
Jak správně citovat práci
Mockovčiak, Kristián. Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing
Silvia Balejčíková -
Internetový marketing ve vybraném podniku
Jan KOVÁŘ -
Sociálne siete ako faktor ovplyvňujúci správanie turistov v cestovnom ruchu
Lenka Zajacová -
Porovnání marketingových kampaní politických stran s ohledem na sociální média
Rudolf Fojtík -
Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete
Matej Becher -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková