Učební úlohy a aktivity a jejich role ve vyučování francouzštiny – Bc. Martina CÉDLOVÁ
Bc. Martina CÉDLOVÁ
Master's thesis
Učební úlohy a aktivity a jejich role ve vyučování francouzštiny
Teaching Disciplines and Activities and Their Implementation within the Teaching and Learning Processes in French
Abstract:
This thesis presents teaching disciplines and activities and their role within the teaching processes in French. It discusses history of teaching methods in teaching processes in French as a foreign language. This thesis lays stress on current tendences and on presentation of individual teaching disciplines and activities.Abstract:
Tato diplomová práce představuje učební úlohy a aktivity a jejich roli ve výuce francouzského jazyka. V práci je podrobně pojednáno o historii učebních metod ve výuce francouzského jazyka jako jazyka cizího. Hlavní důraz je však kladen na aktuální tendence a na představení jednotlivých učebních úloh a aktivit.
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Dagmar Koláříková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CÉDLOVÁ, Martina. \textit{Učební úlohy a aktivity a jejich role ve vyučování francouzštiny}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Philosophy and Arts. 2013. Available from: https://theses.cz/id/4fd8qy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CÉDLOVÁ, Martina. Učební úlohy a aktivity a jejich role ve vyučování francouzštiny. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Secondary School Teacher Training in French
Theses on a related topic
-
Metodické přístupy založené na PCR využitelné pro diagnostiku parazitárních infekcí alimentárního původu
Lucie Škorpíková -
Aplikace přístupů založených na dílčích aktivitách v konkrétním podniku
Klára Valihrachová -
Vliv národní kultury České republiky na implementaci přístupů založených na Kaizen filosofii
Klára Linhartová -
Analýza rizik na pracovištích s vysokým podílem robotické práce a návrh opatření pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví osob na těchto pracovištích
David Vancl -
Pohled peer pracovníků harm reduction služeb pro uživatele drog na vlastní motivaci pro působení ve službě se zaměřením na naplňování základních psychologických potřeb kompetence, autenticity a vztahů
Kateřina Lenartová -
Vliv deskriptorů povodí na simulační účinnost modelu na nepozorovaných povodích
Adéla Uhrová -
Úloha návaznosti výuky v procesu rozvoje komunikativní kompetence českých žáků základní školy se zřetelem k výslovnosti angličtiny
Kateřina ŠTEKLOVÁ -
Ověření jazykové úrovně A1 na základě SERR na stanovištích
Monika Šedá