Bc. Petra Smejkalová
Diplomová práce
Rozvoj podnikání malé firmy
The development of a small company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem malé firmy podnikající v dřevozpracujícím průmyslu. Teoretická část se zaměřuje na problematiku sektoru malého a středního podnikání, charakteristiku dřevozpracujícího průmyslu a metodické postupy analýz vnějšího a vnitřního prostředí. V praktické části je nejprve podrobně představena analyzovaná firma, jejíž podnikatelskou činností je pilařská výroba. Následuje …víceAbstract:
This thesis deals with the development of small companies in the wood processing industry. The theoretical part is concentrated on the issues of the sector of small and medium-sized enterprises, characterization of wood processing industry and methodical processes of analyses of internal and external surroundings. In the practical part is firstly in detail presented analyzed firm whose conduct of business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva