Bc. Gabriela Ševečková

Master's thesis

Analýza spotřebitelského chování

Analysis of consumers behaviour
Anotácia:
Cílem diplomové práce „Analýza spotřebitelského chování“ je identifikovat rozdíly v ná-kupním chování generací Y a Z českých spotřebitelů při pořizování mobilního telefonu a následně navrhnout doporučení pro úspěšné vedení komunikačních kampaní. V teore-tické části je vymezena situace na trhu mobilních telefonů, nákupní chování a charakteri-zovány zkoumané generace. V praktické části budou definovány …viac
Abstract:
The aim of the thesis "Analysis of consumer behaviour" is to identify differences in pur-chasing behaviour of generations Y and Z of Czech consumers in the acquisition of mobile phones and subsequently suggest recommendations for successful communication campaigns. The theoretical part discusses the situation on the mobile phone market, shopping behaviour and characterizes the researched generations …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta