Marketingový mix vybraného podniku – Bc. Sára Stopková
Bc. Sára Stopková
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing Mix of the Selected Company
Anotace:
Abstrakt Výběr tématu bakalářské práce Marketingový mix firmy STOPKA souvisí s mojí průběžnou praxí, v rodinné firmě mého otce s více než 25ti letou tradicí. Firma nabízí specifické produkty a služby v oblasti zařizování interiérů luxusním nábytkem. V práci se zabývám teorií vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Ke zhodnocení vnitřního prostředí použiji metodu VRIO. Popis mikro i makro prostředí …víceAbstract:
Topic of my Bachelor thesis Marketing mix of STOPKA company is related on my work experience in the family company with 25 years tradition. The company provides specific services in the field of interior furnishing with luxurious facilities. In the thesis, I deal with theory about internal and external environment of the company. I use the method of VRIO to evaluate the internal environment. I will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ge7y6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a vlivů vnějšího marketingového prostředí
Markéta Habadová -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Marketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování malých a středních firem v oboru elektroinstalací.
Pavel Farabauer -
Marketingové, etické a jiné aspekty ve speciálních službách
Tereza Kubečková