Ing. Petra Minaříková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v oboru fashion

Marketing Communication in the Fashion Sector
Abstract:
Práce se zabývá problematikou marketingového a komunikačního mixu v módním průmyslu. Charakterizuje odvětví, specifika jeho marketingu, zejména oborový marketingový mix a mix nástrojů marketingové komunikace, specificky pak pro on line komunikaci. Praktickým výstupem práce je projekt nově založeného podniku (La BellaDonna) a jeho marketingové komunikace.
Abstract:
Thesis deals with the marketing and communication mix in the fashion industry. It characterizes the sector, specifics of marketing, especially specialized marketing mix and the mix of marketing communication tools, specifically then for online communication. The practical outcome of this work is a project of the newly established firm (La BellaDonna) and its marketing communications.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní