Ing. Petra Minaříková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v oboru fashion

Marketing Communication in the Fashion Sector
Anotace:
Práce se zabývá problematikou marketingového a komunikačního mixu v módním průmyslu. Charakterizuje odvětví, specifika jeho marketingu, zejména oborový marketingový mix a mix nástrojů marketingové komunikace, specificky pak pro on line komunikaci. Praktickým výstupem práce je projekt nově založeného podniku (La BellaDonna) a jeho marketingové komunikace.
Abstract:
Thesis deals with the marketing and communication mix in the fashion industry. It characterizes the sector, specifics of marketing, especially specialized marketing mix and the mix of marketing communication tools, specifically then for online communication. The practical outcome of this work is a project of the newly established firm (La BellaDonna) and its marketing communications.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní