Marketingová komunikace v oboru fashion – Ing. Petra Minaříková
Ing. Petra Minaříková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v oboru fashion
Marketing Communication in the Fashion Sector
Anotace:
Práce se zabývá problematikou marketingového a komunikačního mixu v módním průmyslu. Charakterizuje odvětví, specifika jeho marketingu, zejména oborový marketingový mix a mix nástrojů marketingové komunikace, specificky pak pro on line komunikaci. Praktickým výstupem práce je projekt nově založeného podniku (La BellaDonna) a jeho marketingové komunikace.Abstract:
Thesis deals with the marketing and communication mix in the fashion industry. It characterizes the sector, specifics of marketing, especially specialized marketing mix and the mix of marketing communication tools, specifically then for online communication. The practical outcome of this work is a project of the newly established firm (La BellaDonna) and its marketing communications.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gohsr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
Pestovaná prirodzenosť. Vzťahy a prieniky ženskej módy, životného štýlu a československého filmového priemyslu v 30. rokoch.
Alexandra Václavíková -
Rub a líc - Rozhlasový dokument o textilním průmyslu a vztahu lidí k oblečení
Rieznerová Rieznerová -
Marketingová a komunikační strategie časopisu VOGUE Česká republika a Slovensko
Filip Skrott -
Marketingový mix CK Blue Style k.s.
Lucie Čápková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Tomáš Tulak -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Nicole Petružálková -
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Lucie FERKOVÁ