Marketingová komunikace českých profesionálních fotbalových klubů – Bc. Ondřej Kocura
Bc. Ondřej Kocura
Diplomová práce
Marketingová komunikace českých profesionálních fotbalových klubů
Marketing communication of Czech professional football clubs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace českých prvoligových fotbalových klubů na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku, Instagramu, Twitteru a YouTube.V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingový mix, marketingová komunikace a komunikační proces. Dále jsou představeny jednotlivé zkoumané sociální sítě a přiblíženy současné trendy na sociálních sítích …víceAbstract:
The thesis deals with analysis of social sites marketing communication of Czech premier league football clubs on Facebook, Instagram, Twitter and YouTube.In theoretical part of this study terms such as marketing, marketing mix, marketing communication and communication process are explained. Furthermore, particular examined social sites are introduced as well as their current trends are described. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva