Aleš Hejral
Bakalářská práce
Marketing a propagace divadla
Marketing and Promotion of a Theatre
Anotace:
Cílem práce je specifikovat pozici divadla v prostředí marketingu nejen jako prostředku propagace, ale i jejího objektu. Hlavním obsahem práce je porovnání druhů divadla a také srovnání s jinými prvky kreativní nebo živé kultury, jakými jsou například film nebo reklama. Teoretická část popisuje neziskové organizace, přístup vlády k otázce kultury v rámci České republiky a význam marketingu pro generování …víceAbstract:
Goal of this work is to specify the theatre's position within the marketing's field either as propagation engine or as propagation's object. Main body work is about to match various kinds of a theatre and to compare it with other kinds of creative and life culture such as a film or commercials are. Theoretic part of this work describes non profit organisations, Governmental attitude towards the culture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hejral, Aleš. Marketing a propagace divadla. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fundraising pro neziskovou organizaci Městské divadlo Zlín
Jiří Matulík -
Generace mileniálů a jejich vliv na podnikání v kreativním průmyslu se zaměřením na divadla
Kateřina Bláhová -
Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní centra v České republice Industra Brno
Petr Novák -
Divadlo HRA - divadlo pro děti s dětmi
Tereza Lukášová -
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Divadlo Facka. Analýza forem pohybového divadla, které využívá divadlo ve svých inscenacích
Aneta Bajerová -
Divadlo Feste – současné sociálně-politické divadlo
Kristýna Bartošková -
Současné amatérské divadlo - Divadlo Schod
Klára Václavíková