Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie – Mgr. Jindra SUKUPOVÁ
Mgr. Jindra SUKUPOVÁ
Diplomová práce
Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie
Le CIGARE et VIN STYLE analysis and communication strategy suggestion
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje časopisecký trh v České republice se zaměřením na lifestylové tituly pro muže. Podrobněji se zaměřuje na globalizaci časopisů, současnou časopiseckou nabídku, čtenářské publikum a komunikační mix časopisů. Práce je dále soustředěna na konkrétní lifestylový titul pro muže LE CIGARE ET VIN STYLE, u něhož je provedena analýza formy, obsahu a distribuce, analýza inzerce, …víceAbstract:
The thesis characterize periodical market in the Czech Republic with a view to lifestyle titles for men. It particularly focuses on periodical globalization, current periodical supply, reader´s audience and periodical communication mix. The thesis is further focused on concrete lifestyle title for men LE CIGARE ET VIN STYLE, analysis of form, contents and distribution, analysis of advertising and competition …víceKlíčová slova
časopis menšinové a masové časopisy časopisecká kultura globalizace časopisů časopisecký trh segmentace časopisů čtenářské publikum komunikační mix časopisů product placement lifestylové tituly pro muže analýza časopisu distribuce časopisu cílová skupina analýza inzerce analýza konkurence návrh komunikační strategie propa-gační stojan na časopisy promo akce mediální sponzoring filantropie.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Zveřejnit od: 12. 5. 2006
Identifikátor:
2736
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUKUPOVÁ, Jindra. Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
UŽITÍ ANGLICISMŮ V SOUČASNÉM RUSKÉM LIFESTYLOVÉM ČASOPISE
Barbora BENEŠOVÁ -
Využití současné prózy pro děti v mateřské škole
Kateřina Večeřová -
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Josef Steinz -
Návrh komunikační strategie vybraného podniku
Tereza Helštýnová -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Zuzana Odvárková -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková