Mgr. Jindra SUKUPOVÁ

Master's thesis

Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie

Le CIGARE et VIN STYLE analysis and communication strategy suggestion
Abstract:
Diplomová práce charakterizuje časopisecký trh v České republice se zaměřením na lifestylové tituly pro muže. Podrobněji se zaměřuje na globalizaci časopisů, současnou časopiseckou nabídku, čtenářské publikum a komunikační mix časopisů. Práce je dále soustředěna na konkrétní lifestylový titul pro muže LE CIGARE ET VIN STYLE, u něhož je provedena analýza formy, obsahu a distribuce, analýza inzerce, …more
Abstract:
The thesis characterize periodical market in the Czech Republic with a view to lifestyle titles for men. It particularly focuses on periodical globalization, current periodical supply, reader´s audience and periodical communication mix. The thesis is further focused on concrete lifestyle title for men LE CIGARE ET VIN STYLE, analysis of form, contents and distribution, analysis of advertising and competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Accessible from:: 12. 5. 2006
Identifier: 2736

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SUKUPOVÁ, Jindra. Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications