Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie – Mgr. Jindra SUKUPOVÁ
Mgr. Jindra SUKUPOVÁ
Master's thesis
Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie
Le CIGARE et VIN STYLE analysis and communication strategy suggestion
Abstract:
Diplomová práce charakterizuje časopisecký trh v České republice se zaměřením na lifestylové tituly pro muže. Podrobněji se zaměřuje na globalizaci časopisů, současnou časopiseckou nabídku, čtenářské publikum a komunikační mix časopisů. Práce je dále soustředěna na konkrétní lifestylový titul pro muže LE CIGARE ET VIN STYLE, u něhož je provedena analýza formy, obsahu a distribuce, analýza inzerce, …moreAbstract:
The thesis characterize periodical market in the Czech Republic with a view to lifestyle titles for men. It particularly focuses on periodical globalization, current periodical supply, reader´s audience and periodical communication mix. The thesis is further focused on concrete lifestyle title for men LE CIGARE ET VIN STYLE, analysis of form, contents and distribution, analysis of advertising and competition …moreKeywords
časopis menšinové a masové časopisy časopisecká kultura globalizace časopisů časopisecký trh segmentace časopisů čtenářské publikum komunikační mix časopisů product placement lifestylové tituly pro muže analýza časopisu distribuce časopisu cílová skupina analýza inzerce analýza konkurence návrh komunikační strategie propa-gační stojan na časopisy promo akce mediální sponzoring filantropie.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Accessible from:: 12. 5. 2006
Identifier:
2736
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUKUPOVÁ, Jindra. \textit{Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/4ix1yh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SUKUPOVÁ, Jindra. Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
UŽITÍ ANGLICISMŮ V SOUČASNÉM RUSKÉM LIFESTYLOVÉM ČASOPISE
Barbora BENEŠOVÁ -
Využití současné prózy pro děti v mateřské škole
Kateřina Večeřová -
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Josef Steinz -
Návrh komunikační strategie vybraného podniku
Tereza Helštýnová -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Zuzana Odvárková -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková