Personální marketing vybrané organizace – Reiterová Reiterová
Reiterová Reiterová
Bakalářská práce
Personální marketing vybrané organizace
Personnel marketing of selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou s využitím interního a externího personálního marketingu vybrané společnosti. Jejím cílem je určit možné náměty na zlepšení a navrhnout vhodná řešení v jednotlivých oblastech personálních činností. Teoretická část charakterizuje vývoj, využití a přínosy personálního marketingu, použití marketingového mixu v personalistice a specifikuje externí a interní personální …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the analysis of the internal and external personnel marketing of selected company. The aim of bachelor work is to indentify possible suggestions for improvement and propose suitable solutions for individual spheres of personnel activities. The theoretical part characterised development, use and benefits of personnel marketing, the use of the marketing mix in human resources …víceKlíčová slova
Personální marketing externí personální marketing interní personální marketing marketingový mix v personalistice společnost RS Pool s. r. o. Personnel marketing human resource external personnel marketing internal personnel marketing marketing mix in human resources RS Pool s. r. o. company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/dpykt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová