Komunikační mix a jeho uplatnění v realitní kanceláři – Bc. Martin Pokorný
Bc. Martin Pokorný
Bakalářská práce
Komunikační mix a jeho uplatnění v realitní kanceláři
Communication mix and its Application in Real Estate Office
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je osvojení si teoretických poznatků problematiky, která se zaměřuje na komunikační mix a jeho nástroje. Teoretická část této práce pojednává o významu marketingové komunikace a zaměřuje se na nástroje komunikačního mixu Praktická část této práce bude směřovat k aplikaci komunikačního mixu v praxi a to v organizaci, která rozvíjí svou působnost v realitách.Abstract:
The aim of this work is to acquire theoretical knowledge of issues, focusing on the communications mix and its tools. The practical part of this work will lead to the application of the communication mix in practice and in an organization that develops its presence in real estate. The theoretical part of this thesis discusses the importance of marketing communications and focuses on the tools of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aga3u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Babka, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Marketing na internetu
Dmytro Trofymchuk -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl