Strategie žáků při práci s učebním textem – Anna ŠLACHTOVÁ
Anna ŠLACHTOVÁ
Bachelor's thesis
Strategie žáků při práci s učebním textem
Pupils' Strategies in Working with a Learning Text
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou strategií učení. Konkrétně se zaměřuje na strategie a postupy žáků základní školy při práci s učebním textem. Teoretická část objasňuje základní pojmy, významové rozdíly a vztah strategií učení, stylu učení a kognitivního stylu. Zmiňuje vybrané klasifikace strategií učení a dostupné výzkumy z této oblasti. Na základě teoretických východisek předkládá empirickou …viacAbstract:
This bachelor thesis addresses the issues of learning strategies. Particularly it is focused on strategies and procedures of elementary school children work with text. The Theoretical Part of the thesis elucidates key terms, semantic differences and relationship among learning strategies, learning style and cognitive style. Some chosen classifications of learning strategies, and accessible research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Zverejniť od: 6. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠLACHTOVÁ, Anna. Strategie žáků při práci s učebním textem. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-vkz-12
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Studentská příprava a strategie učení k maturitní zkoušce
Veronika Szynalska -
Strategie učení intaktních žáků a žáků se zvýšeným rizikem školní neúspěšnosti
Dana Plešingerová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ