Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem – Bc. Marie Soukupová
Bc. Marie Soukupová
Diplomová práce
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Methods and benefits of communication with the end user
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu komunikace s koncovým zákazníkem. Vzhledem k silnému nárůstu konkurence a přesycenosti trhu je tato problematika nanejvýš aktuální pro manažery a marketéry na všech průmyslových trzích. Konkrétně se práce zaměřuje na aspekty zkoumané problematiky v prostředí rodinné firmy s menším množstvím zaměstnanců a nastiňuje, v čem je zde komunikace se zákazníkem specifická. První …víceAbstract:
This thesis addresses the subject of communication with the end customer. In the light of a growing competition and the abundance of market offerings within a given industry this subject is of a great importace for managers and marketing personnel in all industries. Specifically, this work focuses on the examination of the subject matter within a structure of a small family business with a few employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sg32b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová