Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem – Bc. Marie Soukupová
Bc. Marie Soukupová
Master's thesis
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Methods and benefits of communication with the end user
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu komunikace s koncovým zákazníkem. Vzhledem k silnému nárůstu konkurence a přesycenosti trhu je tato problematika nanejvýš aktuální pro manažery a marketéry na všech průmyslových trzích. Konkrétně se práce zaměřuje na aspekty zkoumané problematiky v prostředí rodinné firmy s menším množstvím zaměstnanců a nastiňuje, v čem je zde komunikace se zákazníkem specifická. První …moreAbstract:
This thesis addresses the subject of communication with the end customer. In the light of a growing competition and the abundance of market offerings within a given industry this subject is of a great importace for managers and marketing personnel in all industries. Specifically, this work focuses on the examination of the subject matter within a structure of a small family business with a few employees …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sg32b/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová