Sales na trhu B2B a jeho řízení z pohledu vedoucích pracovníků – Monika Moudrá
Monika Moudrá
Master's thesis
Sales na trhu B2B a jeho řízení z pohledu vedoucích pracovníků
Sales on B2B market from the perspective of team leaders
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh optimalizace zvolených úkonů vykonávaných vedoucím obchodního týmu ve společnosti ARION, spol. s r.o., která působí v oblasti informačních technologií, na základě provedeného výzkumu. Diplomová práce je rozdělena na tři části, teoretickou, metodologickou a analytickou. Teoretická část je založena na rešerši odborné literatury a jsou v ní popsány obecné charakteristiky …moreAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to suggest optimization of selected tasks performed by the sales team manager in ARION, spol. s r.o., which operates in the field of information technology, based on the research conducted. The thesis is divided into three parts, theoretical, methodological and analytical. The theoretical part is based on literature research and describes general characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80332
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2020
- Supervisor: David Říha
- Reader: Jan Hasman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80332
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Vzdělávání a rozvoj obchodního týmu ve vybrané společnosti
Miroslava Michalková -
Rozvoj a edukace obchodního týmu v korporaci
Lukáš Vejvoda -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová