Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK – Bc. Andrea Barrett
Bc. Andrea Barrett
Diplomová práce
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Sales Promotion in the 21st century as a part of IMC
Anotace:
V diplomové práci je řešena podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace, její vývoj a rostoucí význam včetně efektivity. Cílem práce je analýza jednotlivých forem podpory prodeje ve společnosti Nespresso. Teoretická část popisuje jednotlivé cíle a formy podpory prodeje, trendy a její stále rostoucí význam v oblasti prodeje a v místě prodeje. Praktická část definuje postavení společnosti …víceAbstract:
This thesis explores sales support as part of integrated marketing communication, its development and the growing importance of including efficiency. The aim is to analyze the various forms of sales promotion at Nespresso. The theoretical part describes the objectives and forms of sales promotion, as well as new trends, and its growing importance in the field of sales and point of sales. The practical …víceKlíčová slova
Podpora prodeje marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace in-store komunikace kampaň podpory prodeje Nespresso káva Nespresso corners demo den Sales promotion marketing communication integrated marketing communication in-store communication sales promotion campaign coffee demo day
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w2k17/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček