Metody aktivního řízení vztahů se zákazníky – Lucie Marinčinová
Lucie Marinčinová
Bakalářská práce
Metody aktivního řízení vztahů se zákazníky
Methods for an Active Customer Relationship Management
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit jaké existují metody v případě aktivního řízení vztahů se zákazníky. V jednotlivých kapitolách se zabývám obecným řízením vztahů se zákazníky, čímž je myšleno vytváření, rozvíjení, budování a v horším případě ukončení vztahu. V další části jsou rozebrány jak počítačové programy, tak marketingové metody, u nichž jsou vždy uvedeny výhody a nevýhody použití pro podnik …víceAbstract:
The aim of my thesis is to determine what methods exist for an active customer relationship management. Each chapter deals with general management, customer relationship, which is meant to create, develop, build, or worse, end the relationship. The next section discussed how computer programs, and marketing methods which are always advantages and disadvantages of the business. The work ends with comparing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95467
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Martin Koudela
- Oponent: Andrea Sikorová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARINČINOVÁ, Lucie. \textit{Metody aktivního řízení vztahů se zákazníky}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/4lh879/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane