SEO a návrh strategie pro e-shop fungující na světovém trhu – Bc. et Bc. Michal Halačka
Bc. et Bc. Michal Halačka
Master's thesis
SEO a návrh strategie pro e-shop fungující na světovém trhu
SEO and Strategy Planning for E-shop Functioning on Global Market
Anotácia:
Tématem diplomové práce je analýza a návrh SEO strategie pro e-shop s žonglérským vybavením vyráběným v České Republice pro americký trh. Cílem práce je návrh a částečná realizace řešení optimalizace na základě provedených analýz. Veškeré výzkumné práce byly realizovány pomocí profesionálního balíku SEO služeb s názvem SEO Power Suite. Teoretická část práce obsahovala rešerši odborné literatury se …viacAbstract:
The theme of this diploma thesis is the SEO strategy for the juggling equipment e-shop, where all products are made in the Czech Republic. The strategy is focused on the US market. The main goal is to prepare the SEO plan and realization of this strategy based on the deep analysis. All analysis was made by the SEO Power Suite package. The theoretical part deals with the search of specialized sources …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Halačka, Michal. SEO a návrh strategie pro e-shop fungující na světovém trhu. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová