Ing. Jindřiška Jarešová

Bakalářská práce

Turistická karta jako nástroj destinačního marketingu a managementu

Tourist card as a tool of destination marketing and management
Anotace:
Předmětem této práce je zavedení turistické karty jako nástroje marketingu a managementu. Teoretická část se zabývá síťováním služeb. Jsou zde popsány efekty ze zapojení do sítí a co obnáší vytváření sítí. Dále je zde popsáno proč by měla být turistická karta zaváděna a jaké výhody a nevýhody ze systému turistických karet plynou pro zřizovatele a zapojené subjekty. Praktická část obsahuje analýzu dvou …více
Abstract:
The focus of this thesis is the introduction of the tourist card as a tool for marketing and management. The theoretical part deals with networking of services. Further this part describes effects of participation in networks and what is necessarily needed for developing networks. Last but not least the theoretical part describes why tourist card should be introduced along with advantages or disadvantages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch