Turistická karta jako nástroj destinačního marketingu a managementu – Ing. Jindřiška Jarešová
Ing. Jindřiška Jarešová
Bakalářská práce
Turistická karta jako nástroj destinačního marketingu a managementu
Tourist card as a tool of destination marketing and management
Anotace:
Předmětem této práce je zavedení turistické karty jako nástroje marketingu a managementu. Teoretická část se zabývá síťováním služeb. Jsou zde popsány efekty ze zapojení do sítí a co obnáší vytváření sítí. Dále je zde popsáno proč by měla být turistická karta zaváděna a jaké výhody a nevýhody ze systému turistických karet plynou pro zřizovatele a zapojené subjekty. Praktická část obsahuje analýzu dvou …víceAbstract:
The focus of this thesis is the introduction of the tourist card as a tool for marketing and management. The theoretical part deals with networking of services. Further this part describes effects of participation in networks and what is necessarily needed for developing networks. Last but not least the theoretical part describes why tourist card should be introduced along with advantages or disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dr0dr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková