Rozvoj vztahů se zákazníky ve společnosti JIVA-JIRÁK – Bc. David Laňka
Bc. David Laňka
Bachelor's thesis
Rozvoj vztahů se zákazníky ve společnosti JIVA-JIRÁK
Development of Interrelationship with JIVA-JIRÁK Clients
Abstract:
Cílem bakalářské práce je přinést odpověď na to, zda je středně velká firma schopna využít systém řízení vztahů se zákazníky a zda jej potřebuje. Proto je stanovena hypotéza „Středně velká společnost je schopná využít možností ŘVZ, což může vést k získání tolik potřebné konkurenční výhody.“ Tato hypotéza je dokazována pomocí analýzy podniku, který byl pro tento rozbor vybrán. Tímto podnikem je společnost …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to answer the question if a middle-sized company is able to utilize the system of Customer Relationship Management (CRM) and if it is needed at all. Therefore the null hypothesis of the thesis has been set out as follows: “A middle-sized company is able to use the potentials of CRM which could lead to acquiring a competitive edge.” This hypothesis has been proved …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xvfzd/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane