Bc. David Laňka

Bachelor's thesis

Rozvoj vztahů se zákazníky ve společnosti JIVA-JIRÁK

Development of Interrelationship with JIVA-JIRÁK Clients
Abstract:
Cílem bakalářské práce je přinést odpověď na to, zda je středně velká firma schopna využít systém řízení vztahů se zákazníky a zda jej potřebuje. Proto je stanovena hypotéza „Středně velká společnost je schopná využít možností ŘVZ, což může vést k získání tolik potřebné konkurenční výhody.“ Tato hypotéza je dokazována pomocí analýzy podniku, který byl pro tento rozbor vybrán. Tímto podnikem je společnost …more
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to answer the question if a middle-sized company is able to utilize the system of Customer Relationship Management (CRM) and if it is needed at all. Therefore the null hypothesis of the thesis has been set out as follows: “A middle-sized company is able to use the potentials of CRM which could lead to acquiring a competitive edge.” This hypothesis has been proved …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní