Rozvoj vztahů se zákazníky ve společnosti JIVA-JIRÁK – Bc. David Laňka
Bc. David Laňka
Bakalářská práce
Rozvoj vztahů se zákazníky ve společnosti JIVA-JIRÁK
Development of Interrelationship with JIVA-JIRÁK Clients
Anotace:
Cílem bakalářské práce je přinést odpověď na to, zda je středně velká firma schopna využít systém řízení vztahů se zákazníky a zda jej potřebuje. Proto je stanovena hypotéza „Středně velká společnost je schopná využít možností ŘVZ, což může vést k získání tolik potřebné konkurenční výhody.“ Tato hypotéza je dokazována pomocí analýzy podniku, který byl pro tento rozbor vybrán. Tímto podnikem je společnost …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to answer the question if a middle-sized company is able to utilize the system of Customer Relationship Management (CRM) and if it is needed at all. Therefore the null hypothesis of the thesis has been set out as follows: “A middle-sized company is able to use the potentials of CRM which could lead to acquiring a competitive edge.” This hypothesis has been proved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xvfzd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane