Bc. David Laňka

Bakalářská práce

Rozvoj vztahů se zákazníky ve společnosti JIVA-JIRÁK

Development of Interrelationship with JIVA-JIRÁK Clients
Anotace:
Cílem bakalářské práce je přinést odpověď na to, zda je středně velká firma schopna využít systém řízení vztahů se zákazníky a zda jej potřebuje. Proto je stanovena hypotéza „Středně velká společnost je schopná využít možností ŘVZ, což může vést k získání tolik potřebné konkurenční výhody.“ Tato hypotéza je dokazována pomocí analýzy podniku, který byl pro tento rozbor vybrán. Tímto podnikem je společnost …více
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to answer the question if a middle-sized company is able to utilize the system of Customer Relationship Management (CRM) and if it is needed at all. Therefore the null hypothesis of the thesis has been set out as follows: “A middle-sized company is able to use the potentials of CRM which could lead to acquiring a competitive edge.” This hypothesis has been proved …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní