Bc. Adéla Zemánková

Master's thesis

Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)

Marketing and management of shopping centers in Czech Republic (case study of selected centers)
Abstract:
Cílem diplomové práce „Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)“ je analyzovat a vyhodnotit marketingové strategie a řízení nákupních center v České republice, zejména z pohledu managementu nákupních center. Metodikou výzkumu je dotazníkové šetření, ve kterém byla oslovena nákupní centra v České republice. První část práce je věnována teoretickým …more
Abstract:
The aim of the thesis „Marketing and management of the shopping centers in the Czech Republic (case study of selected centers)” is to analyse and evaluate marketing strategies and management of the shopping centers in the Czech Republic, especially from the perspective of the shopping centers management. In the research methodology is used questionnaire survey, which is addressed to the shopping centers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2020
  • Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Petr Tonev, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta