Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center) – Bc. Adéla Zemánková
Bc. Adéla Zemánková
Master's thesis
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Marketing and management of shopping centers in Czech Republic (case study of selected centers)
Abstract:
Cílem diplomové práce „Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)“ je analyzovat a vyhodnotit marketingové strategie a řízení nákupních center v České republice, zejména z pohledu managementu nákupních center. Metodikou výzkumu je dotazníkové šetření, ve kterém byla oslovena nákupní centra v České republice. První část práce je věnována teoretickým …moreAbstract:
The aim of the thesis „Marketing and management of the shopping centers in the Czech Republic (case study of selected centers)” is to analyse and evaluate marketing strategies and management of the shopping centers in the Czech Republic, especially from the perspective of the shopping centers management. In the research methodology is used questionnaire survey, which is addressed to the shopping centers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/oaqgv/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Tonev, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMÁNKOVÁ, Adéla. \textit{Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/4mjvzb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Regional Development / Project management
Theses on a related topic
-
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Spádové oblasti velkých nákupních center
Martin Slezáček -
Analýza pozice nákupních center na českém trhu
Markéta Hrnčiarová -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Dopravní poloha a dostupnost nákupních center v českých městech
Marek Sedláček -
Marketingová strategie obchodního centra
Vendula Kejřová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička