Bc. Zuzana Hyžíková

Diplomová práce

Souvislost životního stylu a vnímání reklamy

Interrelation Between Lifestyle And Perception Of Advertising
Anotace:
Diplomová práce se věnuje životnímu stylu jako trendu moderní doby. Zabývá se otázkou, na kolik podoba životního stylu je utvářena jedincem a na kolik je životní styl přetvářen na základě reklamy a medií. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu životní styl a oblastí, které jsou jeho nedílnou součástí. Pozornost je předně věnována oblasti marketingové …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on lifestyle as a modern age trend. It takes into consideration to what extent lifestyle is formed by the individual him/herself and how much it becomes transformed by advertising and media. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on clarification of lifestyle as a term and on spheres inseparably linked to it. Attention is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní