Image a vztah s veřejností soukromé vysoké školy – Simona Hrodějová
Simona Hrodějová
Master's thesis
Image a vztah s veřejností soukromé vysoké školy
Image and public relations of a private university
Abstract:
Cílem této diplomové práce je teoretické shrnutí poznatků a charakteristik vnějšího obrazu organizace a charakteristik vztahů s veřejností, neboli Public Relations a následné provedení PR auditu a výzkumu image organizace ze strany klíčové cílové skupiny organizace. Dalším důležitým cílem je na základě zjištění z PR auditu navrhnout zlepšující doporučení, které dopomůžou k optimalizaci komunikace s …moreAbstract:
The goal of this master thesis is to summarise theoretical knowledge and characteristics of the corporate image and characteristics of public relations and subsequently to practice the PR audit and the research of the corporate image by the key target groups in the surrounding of the organization. An optimazing approach to the communication process has been developed based by outputs from the PR audit …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28626
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2011
- Supervisor: Eva Jarošová
- Reader: Eva Bedrnová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28626
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko -
Public relations in the global organisations
Elena Babayan