Image a vztah s veřejností soukromé vysoké školy – Simona Hrodějová
Simona Hrodějová
Diplomová práce
Image a vztah s veřejností soukromé vysoké školy
Image and public relations of a private university
Anotace:
Cílem této diplomové práce je teoretické shrnutí poznatků a charakteristik vnějšího obrazu organizace a charakteristik vztahů s veřejností, neboli Public Relations a následné provedení PR auditu a výzkumu image organizace ze strany klíčové cílové skupiny organizace. Dalším důležitým cílem je na základě zjištění z PR auditu navrhnout zlepšující doporučení, které dopomůžou k optimalizaci komunikace s …víceAbstract:
The goal of this master thesis is to summarise theoretical knowledge and characteristics of the corporate image and characteristics of public relations and subsequently to practice the PR audit and the research of the corporate image by the key target groups in the surrounding of the organization. An optimazing approach to the communication process has been developed based by outputs from the PR audit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28626
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2011
- Vedoucí: Eva Jarošová
- Oponent: Eva Bedrnová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28626
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko -
Public relations in the global organisations
Elena Babayan