Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region – Bc. Pavel Slezar
Bc. Pavel Slezar
Master's thesis
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Marketingový průzkum názoru veřejnosti na využívání krajiny v Olomouckém kraji
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje marketingovému výzkumu v Olomouckém kraji. Cílem práce je zjistit na reprezentativním vzorku veřejnosti názory na využívání krajiny. Dotazník obsahuje mnoho otázek z různých oblastí jako jsou: zeleně, dlouhodobě udržitelná energie, lesnictví, lov, rybaření nebo chráněné oblasti a národní parky. Každá z oblastí obsahovala několik otázek na zjištění názoru respondenta …moreAbstract:
This thesis deals with a marketing thesis in Olomouc Region. The goal is to find out on a representative sample public view on land use. The questionnaire has many questions from a field like: green areas, sustainable energy, forestry, hunting, fishing or protected areas and national parks. Each field has couple of questions on opinion of the respondent.The theoretical part contains basic information …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.
- Reader: Jan Sebera, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLEZAR, Pavel. \textit{Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Forestry and Wood Technology. 2017. Available from: https://theses.cz/id/4nk5ju/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyMaster programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Theses on a related topic
-
Prostorové využití a regulace obnovitelných zdrojů energie v kontextu současné právní úpravy
Monika Martinkovičová -
Marketingový výzkum
Martina Coňková -
The use of songs as an effective way of working with PARSNIP topics in English lessons
Matěj Stareček -
Místo koncepce Public Private Partnerhip v rozvoji regionů
Markéta Svobodová -
Místo koncepce Public Private Partnerhip v rozvoji regionů
Libor Hakl -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights