Bc. Jan Čada, DiS.
Bakalářská práce
Politický marketing a PR
Political marketing and PR
Anotace:
Tato práce se ve své teoretické části zaměřuje na oblast politického marketingu a PR v jeho aplikaci směrem od politika k masovému publiku prostřednictvím masových médií. Obsahuje přiblížení jednotlivých technik masové komunikace a jejich použití v reálném prostředí každodenní politiky, jak je běžně známe i neznáme. Praktická část této práce je zaměřena na volby a volební billboardovou kampaň, zejména …víceAbstract:
This work is in its theoretical part focuses on political marketing and PR in his administration away from politics to mass audiences through mass media. Approach includes the techniques of mass communication and their application in the real environment of everyday politics, as is commonly known and unknown. The practical part of this work is focused on elections and election billboard campaign, especially …víceKlíčová slova
Politický marketing volební kampaň PR billboard mediální obraz imageage názorový vůdce tisková zpráva tisková konference brífing press trip astrotourfing spin doctoring negativní kampaň mediatyp agenda setting press kit press foyer strategie volební reklamy segmentace voličů druhy voleb volební meeting sociální sítě povolební kampaň. Political marketing election campaigns public relations media image image opinion leaders press release press conference briefing press trips negative campaign electoral strategy advertising voter segmentation types of elections electoral meeting social networks after election campaign
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a176o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing parlamentních stran ve volbách 2012 na Slovensku
Andrej MEDLA -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger